Wij zijn een dynamisch en snelgroeiend bedrijf dat zich profileert als conceptcateraar. Wij werken steeds op maat van onze klanten en zien ons als de architect van trouwfeesten en bedrijfsevenementen.
Door onze groei willen we ook ons logistieke team uitbreiden met nog een superheld(in).
Misschien zijn wij dus op zoek naar jou! Kriebelt het om voor ons te werken? Lees dan zeker hieronder verder.
Wat doet een logistieke superheld(in)?
- Je zorgt mee voor een goede werking van onze logistieke afdeling
- Je werkt in teamverband, maar kan ook alleen een op- en afbouw tot een goed einde brengen
- De hoofdtaken:
- Op- en afbouw van events
- Picking van eventmateriaal en het klaarzetten van feesten
- Laden en lossen van de voertuigen
- Je gaat mee naar grote events als event production support
- Je zorgt ervoor dat elk event correct kan uitgevoerd worden door een sterke logistieke voorbereiding
- Je waakt mee over de netheid en het onderhoud van de materialen, de magazijnen en het wagenpark
- Je werkt nauw samen met alle afdelingen binnen het bedrijf (sales, project, keuken, afwas)
Heb jij onderstaande kwaliteiten?
- Een onuitputtelijk enthousiasme en motivatie
- Een hands on mentaliteit
- Een teamplayer met verantwoordelijkheidszin
- Een organisatorisch talent, dat proactief en efficiënt werkt
- Een B-rijbewijs is noodzakelijk, een C-rijbewijs een grote troef
Wat wij jou bieden
- Een voltijdse, gevarieerde job in een jonge en dynamische onderneming
- Ruimte voor persoonlijke groei => groot waaier aan opleiding en vorming
- Een aantrekkelijke verloning, conform de geldende barema’s in de sector en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- Een verse lunch
- Een positieve werksfeer met héél leuke collega’s (echt waar 😊 )
Heb je interesse?
Solliciteren kan via e-mail door je CV en motivatiebrief naar Delfien te sturen: delfien@defeestarchitect.be